Секс запознанства

четвъртък, 9 септември 2010 г.

Ичуках си даскалката

Здравейте. На 18 години съм. Няма да спомененавам град. Когато бях 12-ти клас се случи нещо странно. Учителката ми по френски език още от 11 клас се държеше по по-друг начин с мен от другите. Всичко се случи по време на един лагер през 12-ти клас. Знаех, че е женена, дори беше с детето си на лагера. Бях започнал и аз да си падам по нея. Всяка вечер се събираше с нас. Една вечер дойде в моята стая, а аз бях сам всички бяха долу в дискотеката. Започнахме да си говорим. Приближи се до мен и започна да ме целува. Неусетно вече бяхме голи в леглото. На сутринта се чувствах много кофти, защото жената си има мъж. Всичко се повтори отново на следващата вечер. И така целия лагер. Чудех се как тази жена си гледа детето в училище. А за учителка по френски бих казал, че доста добре е „усвоила френския език”. Сексът беше наистина хубав. Не липсваше нищо. Тя е нежна, слаба и красива. Прилича на ученичка повече, не на учителка. Не съжалявам, но виждам мъжа и почти всеки ден. Гадно ми е. Постоянно ми звъни когато не е с него. Иска отново секс, но аз не искам. Имам съмнения, че е бременна, но не знам точно. Подозирам го защото всеки път като ми се обади и е някак притеснена и все ми напомня за секса на екскурзията. Чудя се дали да я питам. После ще има да си блъскам главата.

Запознанства

Няма коментари:

Публикуване на коментар