Секс запознанства

вторник, 14 септември 2010 г.

Направо си го изнасилих

Историята ми е малко забавно и интересна. Преди 2 години се разделих с приятеля ми, който обичах много. Разделихме се заради една мърла. Бях го намразила за известен период от време, но след това ми залипсва.
Един ден го поканих на кафе в къщи, но в главата ми изобщо не беше кафе, а секс, секс и много секс. Направо треперих докато дойде. И така дойде... още от вратата докато казва „здрасти” му се нахвърлих. Издърпах го в спалнята и започнах да го събличам. През цялото време той не искаше буташе ме, дърпаше ме, но без ефект. След няколко минути борене вече беше в мен и не му се искаше да излиза. Това си беше чисто изнасилване от моя страна. Но какво да направя като с този човек съм правила най-върховния секс на света. И този път беше така. След като свършихме стояхме гушнати много време и си говорехме. Каза ми, че има приятелка, но мен това изобщо не ме интересуваше. Вече като му кажа за кафе и не иска да идва. Ха-ха. Мисля си дали да не кажа на сегашната му, че е дошъл при мен за секс. След това да го напусне и да бъде пак мой. Обичам го адски много, за да го дам на тази мърла.

Няма коментари:

Публикуване на коментар