Секс запознанства

сряда, 8 септември 2010 г.

Заради един купон

Веднъж аз и една приятелка отидохме на купон. Гаджетата ни бяха в друг град за риба и ние решихме да се позабавляваме. Видяхме една компания и решихме да се присъединим към нея. Там имаше много алкохол и разбира се много момчета. В началото ми беше много кофти и исках да си ходя, но алкохола си каза тежката дума. Започнахме да танцуваме. Чаша след чаша алкохолът оказваше своето влияние. Започнах да танцувам с момчетата. Всички ми хвърляха палави погледи. Не си спомням след това абсолютно нищо. Приятелката ми си е заминала по някое време с някакъв, заради който след това са се разделили с нейния. На сутринта аз се събудиш в леглото с момче. Веднага след като станах ме заболя много главата. Не знаех къде съм, беше ми много лошо. Станах да отида до тоалетната и тогава усетих, че съм гола. Погледнах него и той беше чисто гол. На земята имаше 3 презерватива и дрехи навсякъде. Едва тогава разбрах какво съм направила. Отидох в тоалетната и заплаках. Сринах всичко, сама, за да се позабавлявам. В момента съм разделена с моята любов, защото разбра. Едва ли ще си го простя някога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар